اخبار مد, پیشنهادات ونوس مد, زنانه, سبک پوشیدن

انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInDown” woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]زمانی که روزهای پایانی پاییز به شماره می افتد و فصل سرد سال بر کشور غالب می شود، بسیاری از افراد به دنبال خرید لباس های گرم زمستانه می افتند. کاپشن ها بهترین لباس های گرمی هستند که می توانند برای فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرند؛ اما آیا می دانید که هر نوع کاپشنی برای هر فردی مناسب نیست؟ ما در ونوس مد قصد داریم شما را با کاپشن مناسب در فصل زمستان آشنا کنیم و نکاتی که می بایست در هنگام خرید کاپشن مناسب در فصل زمستان در نظر داشته باشید را به شما آموزش دهیم[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”88911″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”راهنمای خرید کاپشن مناسب در فصل زمستان” font_container=”tag:h2|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]شرایط آب و هوایی کشور ایران ایجاب می کند که هر فردی برای فصل زمستان یک لباس گرم مناسب داشته باشد. حال فرقی نمی کند که شما در کدام نقطه از کشور در حال زندگی می باشید. به هر حال فصل زمستان در بسیاری از شهرهای کشور ایران سرد است.

کاپشن یکی از بهترین لباس های گرمی است که می تواند برای افراد در فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرد. کاپشن ها در انواع، طرح ها، رنگ ها و … مختلفی تولید می شوند و به بازار پوشاک ایران عرضه می شوند. با توجه به تنوع بسیار زیاد مدل های کاپشن، لازم است که افراد در هنگام خرید کاپشن دقت بیشتری کنند و اقدام به خرید کاپشن مناسب در فصل زمستان کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][products_tabs design=”simple” woodmart_css_id=”617fa7cae586c” title=”انواع کاپشن”][products_tab layout=”carousel” spacing=”20″ title=”انواع کاپشن” taxonomies=”1361, 1194, 1308″ slides_per_view=”4″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/products_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”خرید کاپشن مناسب برای افراد لاغر” font_container=”tag:h3|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]اگر فرد لاغری هستید و می خواهید یک کاپشن مناسب در فصل زمستان داشته باشید، می بایست که به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه افراد لاغر دستشان برای خرید هر نوع کاپشنی باز است؛ چرا که این افراد نیاز دارند استایلشان چاق تر از حل معمول به نظر برسد و خوشبختانه کاپشن هایی که در بازار تولید و عرضه می شوند، به صورتی هستند که می توانند جثه افراد را چاق تر جلوه دهند.

دوم اینکه شما می توانید برای توپرتر نشان دادن استایل خودتان از رنگ های روشن برای خرید کاپشن برای فصل زمستان استفاده کنید. رنگ های روشن افراد را چاق تر و توپرتر نشان می دهند. توصیه می کنیم که دور خریدن کاپشن های تیره را در صورت امکان خطر بکشید.

خرید کاپشن مناسب برای افراد چاق

افرادی که جثه بزرگ تری نسبت به دیگر افراد دارند، در هنگام خرید کاپشن مناسب در فصل زمستان دچار مشکل می شوند. اول اینکه این افراد نباید از کاپشن هایی که پف زیادی دارند، استفاده کنند؛ چرا که پف زیاد کاپشن ها باعث چاق تر نشان دادن افراد می شود.

دوم اینکه بهتر است که این افراد اقدام به خرید کاپشن هایی کنند که رنگ تیره تری نسبت به دیگر کاپشن های موجود دارند. کاپشن های مشکی رنگ، طوسی تیره، سرمه ای و … از جمله کاپشن هایی هستند که می توانند جثه افراد چاق را لاغرتر نشان دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”بیشتر در چه مکان هایی حضور پیدا می کنید؟” font_container=”tag:h3|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]نکته مهمی که در هنگام انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می خواهید کاپشن مورد نظر خود را در چه مکانی استفاده کنید؟ در ادامه شما را با تفاوت های انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان برای مکان های مختلف آشنا می کنیم.

  • مکان های رسمی: اگر شاغل هستید و روزانه به مکان های اداری مختلفی سر می زنید، بدیهی است که باید یک کاپشن مناسب برای مکان های رسمی و اداری تهیه کنید. بهتر است که کاپشن شما تیره رنگ و ترجیحا بدون کلاه و ساده باشد تا بتوانید از آن برای مکان های رسمی تر استفاده کنید.
  • دانشگاه: نوع دانشگاه شما و سخت گیری هایی که در دانشگاه به شما می شود، در انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان بسیار تاثیرگذار می باشد. اگر شما می خواهید در دانشگاه حضور پیدا کنید، بهتر است که کاپشن های بلند را برای خودتان انتخاب کنید. همچنین، سعی کنید که مدل های ساده تر کاپشن را برای استفاده در دانشگاه انتخاب کنید.
  • مکان های دوستانه و غیر رسمی: اگر بیشتر در مکان های دوستانه و غیر رسمی حضور پیدا می کنید، دستتان برای انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان بازتر است. شما می توانید از انواع کاپشن های کلاه دار، پالتوهای چرم، بافرها، کاپشن های کوتاه و رنگی و … استفاده کنید.

افراد قد بلند و افراد قد کوتاه؛ نکات خرید کاپشن مناسب برای این افراد

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در هنگام انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان در نظر داشته باشید این است که شما قد بلند هستید یا قد کوتاه؟

اگر جزء افرادی هستید که قد بلندی دارید، بهتر است که از کاپشن های بلند برای خودتان استفاده کنید تا قد شما کوتاه تر نمایش داده شود؛ اما اگر جزء افرادی هستید که قد شما کوتاه است، بهتر است که از کاپشن های کوتاه استفاده کنید.

کاپشن های بلند بیشتر برای افرادی مناسب هستند که چاق و بلند قامت می باشند. این نوع کاپشن ها می توانند این افراد را کوتاه قدتر و در عین حال لاغرتر نشان دهند. در حالی که کاپشن های بلند بیشتر برای افرادی که قد کوتاهی دارند و لاغر هستند، مناسب است.

به هر حال سعی کنید که در هنگام خرید کاپشن برای خودتان دقت زیادی به قد و جثه خودتان داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درستی انجام دهید. با توجه به تنوعی که در بازار برای کاپشن های زنانه وجود دارد، شما می توانید هر نوع کاپشنی که دوست دارید را از ونوس مد خریداری کنید و استایل زمستانه خود را خاص کنید.

نتیجه گیری

کاپشن به عنوان یکی از بهترین لباس هایی است که می تواند برای گرم کردن افراد مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید بر اساس سلیقه و نوع جثه و استایل خودتان از هر یک از کاپشن های موجود در ونوس مد برای زمستان استفاده کنید.

اما در زمان انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان همیشه به این نکته توجه داشته باشید که کاپشن مناسب باید بر اساس جثه، قد و … شما انتخاب شود و هیچ دلیلی مبنی بر مناسب بودن یک کاپشن برای همه افراد وجود ندارد.

به عنوان نکته آخر برای خرید و انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان به شما توصیه می کنیم که حتما به رنگ کاپشن خود دقت داشته باشید و بیشتر رنگ های تیره را برای کاپشن انتخاب کنید تا هم گرمایش خوبی داشته باشند؛ هم دیرتر کثیف شوند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهی در مورد “انتخاب کاپشن مناسب در فصل زمستان

  1. زبیا ادیب گفت:

    کیفیت عالی است

    1. فروشنده گفت:

      ممنون از نظرتون

نظرات بسته شده اند