اخبار مد, اخبار و نکات, سبک پوشیدن

استایل‌های پاییزی متناسب با رنگ پوست

استایل‌های پاییزی متناسب با رنگ پوست | خرید استایل های پاییزی از ونوس مد

اگر تمایل دارید در فصل زیبای پاییز شیک و خوش‌پوش به‌ نظر برسید باید در ابتدا با رنگ‌های خاص این فصل آشنایی کافی داشته باشید و سپس از میان این رنگ‌ها، رنگ مناسب را انتخاب کرده و سپس متناسب با آن استایل خوبی را هم در نظر بگیرید.

در فصل پاییز بیشتر افراد به استفاده از لباس‌هایی گرایش پیدا می‌کنند که از رنگ‌های گرم برخوردار شده‌اند. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به رنگ طلایی و یا زرد اشاره کرد و یا رنگ آبی فیروزه‌ای را نام برد. رنگ‌های بنفش، کرم، شتری، قرمز و یا حتی رنگ نارنجی از دیگر رنگ‌های پرطرف‌دار و محبوب در فصل پاییز هستند.

بسیاری از افرادی که تمایل دارند استایل پاییزی‌شان شیک و منحصربه‌فرد باشد و درعین‌حال به رنگ‌های شاد هم علاقه‌ای ندارند می‌توانند لباس‌های با رنگ زیتونی را انتخاب و خریداری کنند. رنگ صورتی هم در این فصل پرطرف‌دار و محبوب است.

حتی می‌توانید در این فصل با انتخاب لباس با رنگ‌های جین روشن، استایل پاییزی خود را شیک و منحصربه‌فرد سازید. برای‌ اینکه در فصل پاییز استایل جذابی داشته باشید می‌توانید از بارانی و یا کت ترنچ استفاده کنید که یکی از مناسب‌ترین لباس‌های پاییزی محسوب می‌شود. این کت‌ها به‌اندازه کافی خوش استایل و سبک بوده و مناسب کاربرد در روزهای پاییزی هستند.

حتی می‌توانید از پالتو و یا کت‌های اوور سایز نیز استفاده کنید که جذابیت خاصی داشته و بسیار هم پرطرف‌دار و محبوب‌اند. یکی دیگر از استایل‌های مناسب فصل پاییز، پالتوهای شیک و رسمی هستند که به‌صورت بلند و یا کوتاه طراحی و دوخته شده‌اند؛ بنابراین شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود به انتخاب و خرید این پالتوها در رنگ‌های مختلف دست بزنید.

کت‌های با طرح چهارخانه نیز یکی از استایل‌های مناسب فصل پاییز هستند که محبوبیت ویژه‌ای هم دارند. حتی اگر این کت‌ها با استفاده از یک‌پارچه سبک و یا نازک هم دوخته شده و یا از رنگ خنثی برخوردار باشند، باز هم استایلی بسیار شیک و جذاب و مناسب برای فصل پاییز فراهم خواهند کرد. پالتو و کت‌های چرمی هم استایل‌هایی مناسب برای فصل زیبای پاییز به شمار می‌روند.

حتی اگر با استفاده از چرم‌های مصنوعی فراهم شده باشند. کت‌های کلاسیک کوتاه نیز به شما کمک خواهند کرد تا در فصل پاییز شیک و جذاب به‌ نظر برسید. پانچو و مانتو های بافتنی از دیگر استایل‌های مناسب فصل پاییز هستند.

اهمیت قد هم در استایل های پاییزی کم تاثیر نیست اگر شما هم دوست دارید بدونید چه نوع استایل های پاییزی  رو متناسب با قدتون باید انتخاب کنید به این مقاله هم سر بزنید .

ست‌های مناسب برای فصل پاییز

برای انتخاب ست‌های مناسب برای فصل پاییز پیش از هر اقدامی باید ترکیب رنگ مناسب این فصل را در نظر بگیرید. در فصل پاییز استفاده از ست‌های با رنگ سرخابی زرشکی، شیک و جذاب خواهند بود. شما می‌توانید با استفاده از یک گردن‌بند با نگین‌های زرشکی و یا پیراهن نقش‌دار نیز تیپ و استایل خود را منحصربه‌فرد سازید.

شلوارهای صورتی تیره به‌ همراه روسری ابریشمی و یا شال کشمیری هم تکمیل‌کننده استایل پاییزی شما خواهند بود. شما می‌توانید رنگ سرخ شفقی را برای استایل پاییزی خود در نظر گرفته و لباس‌های خود را با استفاده از این رنگ با یکدیگر هماهنگ کنید. شما می‌توانید با استفاده از کفش‌های پاشنه بلند به رنگ قرمز و یک کیف دستی با رنگ سرخ شفقی جذابیت ویژه‌ای به استایل خود بدهید.

یکی دیگر از رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز که می‌توانید لباس‌های خود را با این رنگ ست کنید رنگ بنفش و یا یاسی ارکیده‌ای است. شما می‌توانید یک دست‌بند بافت یاسی به‌ همین رنگ را انتخاب کنید. یک کیف رودوشی یاسی با بند بلند هم می‌تواند مکمل خوبی برای ست و استایل شما باشد. ژاکت کش‌بافت و بلند به رنگ بنفش و یا یاسی ارکیده‌ای یکی دیگر از ست‌های مناسب برای فصل پاییز خواهند بود.

شما می‌توانید به ست‌های مناسب برای فصل پاییز به رنگ ارغوانی روشن نیز فکر کنید. استفاده از کفش‌های ورزشی به‌ همین رنگ نیز گزینه‌های مناسبی برای استایل جذاب شما خواهند بود. حتی می‌توانید با استفاده از یک ژاکت راه‌راه و یک کوله‌پشتی به رنگ ارغوانی روشن استایل شیک و منحصربه‌فردی برای پاییز خود طراحی کنید.

یکی دیگر از رنگ ست‌های مناسب برای فصل پاییز، رنگ سبز ارتشی است. شما می‌توانید با استفاده از یک دامن پلیسه دار به رنگ سبز ارتشی و یک ژاکت پشمی کشباف و گشاد تیپ و استایل پاییزی خاصی برای خود طراحی کنید. پیراهن و شلوار گشاد با رنگ سبز ارتشی، پیراهن کمر کش‌دار و بوت‌های پاشنه کوتاه نیز ست‌هایی مناسب برای فصل پاییز شما خواهند بود.

ست‌های مناسب برای فصل پاییز شما می‌توانند از رنگ آبی کبالت به‌ وجود آمده باشند. کفش‌های نوک‌تیز با این رنگ هم می‌توانند ست جالب‌ توجهی برای شما خلق کنند. آبی کاربنی یکی دیگر از رنگ‌های مناسب فصل پاییز است.

شما می‌توانید یک جفت کتانی ساق بلند به رنگ آبی کاربنی انتخاب کرده و آن را با یک شلوار فاق بلند ست کنید. دست‌بند فلزی باریک با نگین آبی نیز انتخاب و مکمل مناسبی برای استایل پاییزی شما خواهد بود. کیف دستی به این رنگ و یک تیشرت چرمی آبی نیز جذابیت خاصی به تیپ شما خواهند داد.

یکی دیگر از رنگ‌هایی که می‌تواند ست مناسبی برای فصل پاییز شما به وجود آورد، رنگ آلومینیومی است. شما می‌توانید با استفاده از یک ژاکت کش‌بافت یقه‌بسته و کفش جلوبسته به رنگ آلومینیومی، ست جالب‌توجهی برای پاییز خود ایجاد کنید و آن را با یک دست‌بند چرمی با تزیینات پلاستیکی مورداستفاده قرار دهید.

رنگ قهوه‌ای نیز رنگ بسیار جذاب و مناسبی برای فصل پاییز است. شما می‌توانید یک پیراهن بلند قهوه‌ای انتخاب کرده و آن را با نیم بوت قهوه‌ای ست کنید. رنگ زرد چرک یکی دیگر از رنگ‌های خاص پاییزی است که می‌توانید لباس‌های خود را با این رنگ هماهنگ کنید.

مثلاً یک کیف چرمی زرد چرک را با شالی به‌ همین رنگ ست کنید و یا یک پیراهن بلند و عینک با شیشه‌های دایره‌ای و کفش اسپرت را تدارک ببینید.

استفاده از استایل‌های پاییزی متناسب با رنگ پوست افراد

یکی از مهم‌ترین نکات و عواملی که باید پیش‌ از انتخاب و استفاده از استایل‌های پاییزی به آن توجه داشته باشید درنظرگرفتن رنگ پوست شما است. علاوه‌ بر رنگ پوست، باید به رنگ چشم‌ها و یا حتی موهای خود نیز توجه کافی داشته باشید تا تیپ خود را برجسته‌تر سازید.

در حالت معمول به پوست‌های با رنگ خاکی، پوست‌های رنگ پاییزی گفته می‌شود؛ بنابراین اگر شما هم دارای پوست پاییزی هستید می‌توانید از لباس‌های با رنگ سرد زمستانی و پاییزی در نقاط دور از صورت خود استفاده کنید و پایین‌ تنه‌ خود را به رنگ پاییز دربیاورید.

مثلاً رنگ شلوار و یا کفش شما به رنگ پاییز باشد. اما اگر رنگ پوست شما طبیعی است، می‌توانید در فصل پاییز با انتخاب لباس‌های با رنگ زیتونی و یا جگری و شکلاتی، استایل شیک و جذابی برای خود به وجود آورید و یا لباس‌های با رنگ سبز دودی، بنفش، خاکستری و… را برای خود در نظر بگیرید.

بهترین استایل‌های پاییزی را می‌توان از ونوس مد خرید

در حال‌ حاضر فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های زیادی راه‌اندازی شده‌اند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها استایل‌های پاییزی و موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما بااین‌حال بهتر است برای این خرید خود، مجموعه و یا وب‌سایتی را در نظر بگیرید که بهترین این محصولات را فراهم نموده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهند.

یکی از مناسب‌ترین و بهترین مجموعه‌هایی که می‌توانید برای این خرید خود در نظر بگیرید، مجموعه ونوس مد است. با ورود به وب‌سایت این مجموعه انواع و اقسام مختلفی از لباس‌ها، کفش‌ها و… در دسترس شما قرار خواهند گرفت که در دسته‌بندی‌های متنوعی هم جای گرفته‌اند.

از جمله این لباس‌ها می‌توان به بارونی‌های کلاه‌دار، پافر، شلوارهای جین بچه‌گانه و زنانه، مانتوهای جین زنانه و… اشاره کرد؛ بنابراین شما می‌توانید بهترین استایل‌های پاییزی خود را از این مجموعه انتخاب و خریداری کنید.

فرقی نمی‌کند که شما از قد و قامت کوتاهی برخوردار شده و یا قد و قامتتان بلند و کشیده است. حتی اگر ریز جثه و یا درشت‌اندام هم باشید باز هم می‌توانید بهترین استایل‌های پاییزی خود را از ونوس مد خریداری کنید.