اخبار مد, اخبار و نکات, زنانه, سبک پوشیدن

ست کردن با پافر و بارانی

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

فصل زمستان که شروع می شود همه خانم ها به دنبال یک استایل جذاب زمستانه می گردند. به هر حال تنوع لباس های گرم زمستانه هم بسیار زیاد است و گزینه های پیش روی خانم ها هم برای داشتن استایل جذاب زمستانه کم نیست! بارانی و پافر یکی از انواع لباس هایی هستند که می توانند برای فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرند؛ اما شاید بسیاری از خانم ها با نحوه ست کردن با پافر و بارانی آشنا نباشند و ندانند که چه نوع لباس هایی می توانند برای ست کردن با پافر و بارانی مناسب باشند؛ اما نگران نباشید! ما در ونوس مد شما را با نحوه ست کردن با پافر و بارانی آشنا می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”84643″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

پافر و بارانی چیست؟

به طور کلی انواع لباس های زمستانه مناسب فصول سرد سال دارای ویژگی های مختلفی هستند. بارانی یکی از انواع لباس های زمستانه است که برای خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لباس، دارای ویژگی های مختلفی و در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. بارانی ها معمولا ضد آب هستند و همانطور که از نامشان مشخص است، می توانند زیر باران مورد استفاده قرار بگیرند؛ اما به هر حال تنوع موجود در بازار برای بارانی ها آنقدر زیاد است که ممکن است ضد آب بودن یا نبودن جنس بارانی را تحت تاثیر قرار دهد.

پافر هم یک نوع لباس گرم زمستانه است که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. پافرها یک نوع لباس پف دار هستند که می توانند به عنوان یکی از گرم ترین لباس های زمستانه مورد استفاده قرار گیرند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نام پافر از یک نوع ماهی به نام پوفر گرفته شده است که کاملا پف دار می باشد.

جنس پافرها می تواند به گونه ای باشد که خاصیت ضد آب داشته باشد و یا می تواند دارای این خاصیت نباشد! به هر حال با توجه به انواع پافرهایی که در بازار وجود دارد، می توان این نوع لباس را با لباس های مختلف دیگری ست کرد.

نحوه ست کردن با پافر و بارانی

به هر حال خریداری کردن یک لباس گرم زمستانه یک طرف است و ست کردن آن ها نیز یک طرف دیگر! بسیاری از افراد تصور می کنند که می توانند با هر نوع لباس گرم زمستانه ای هر نوع لباسی که می خواهند را بپوشند؛ اما واقعا برای ست کردن با پافر و بارانی می بایست که به یک سری نکاتی توجه داشته باشید.

با توجه به اینکه پافرها یک نوع لباس پف دار هستند و بارانی ها نیز در انواع مختلفی وجود دارند، برای ست کردن با پافر و بارانی شما می بایست که به یک سری نکات توجه داشته باشید که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

هودی و بافت؛ مناسب ست کردن با پافر

اگر یک پافر خریداری کرده باشید، می دانید که پافرها از جمله لباس هایی هستند که بدون آستین می باشند. به همین خاطر می بایست که زیر آن ها یک نوع لباس آستین دار استفاده کنید. در صورتی که شما علاقه خاصی به تیپ های اسپرت دارید، توصیه اکید ما این است که از هودی برای زیر پافر استفاده کنید.

در صورتی که دوست دارید کمی مجلسی تر و رسمی تر به نظر برسید، توصیه می کنیم که حتما از یک نوع بافت استفاده کنید. بافت ها معمولا آستین ها تنگی دارند. به همین خاطر در صورتی که قصد دارید در مکان های رسمی حضور پیدا کنید، بهتر است که از این نوع بافت ها برای ست کردن با پافر استفاده نکنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]شلوار تنگ و گشاد؟ برای پافر از چه نوع شلواری استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که معمولا برای خانم ها پیش می آید این است که برای پافر و ست کردن با آن بهتر است که از چه نوع شلواری استفاده کنیم؟ آیا لازم است که حتما از شلوارهای تنگ و چسبان استفاده نماییم یا خیر؟ به طور کلی پافرها از جمله لباس هایی هستند که خودشان پف دار می باشند و افراد را معمولا چاق تر از چیزی که هستند نشان می دهند. به همین خاطر در هنگام خرید شلوار برای ست کردن با پافر باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

بهترین شلواری که می تواند برای ست کردن با پافر مورد استفاده قرار گیرد، شلوارهای تنگ جین است. بهتر است که رنگ شلوار را بر اساس رنگ پافر خود انتخاب کنید؛ اما معمولا با توجه به اینکه از پافرها در فصل سرد زمستان استفاده می شود، بهتر است که از شلوارهای مشکی تنگ برای پافر استفاده کنیم.

در صورتی که بسیار به استفاده از شلوارهای گشاد علاقه مند هستید، باز هم می توانید آن ها را با پافرها ست کنید؛ اما برای ست کردن شلوار گشاد با پافر بهتر است که از پافرهای کوتاه تر استفاده کنید. پافرهای بلند در کنار شلوارهای گشاد اصلا گزینه مناسبی نیستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][products_tabs woodmart_css_id=”616bd5b152a7a”][products_tab layout=”carousel” spacing=”10″ taxonomies=”2739″ slides_per_view=”4″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/products_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

بارانی و نحوه ست کردن آن

بارانی از جمله لباس هایی است که می تواند در زمستان مورد استفاده قرار گیرد. معمولا تنوع بسیار زیادی برای انواع بارانی ها در بازار پوشاک کشور ایران و فروشگاه های مختلف لباس وجود دارد. به همین خاطر برای ست کردن بارانی با لباس های دیگر گزینه های بسیار زیادی را پیش روی خودتان خواهید داشت.

  • نحوه ست کردن بارانی های بلند؛ مناسب مکان های رسمی تر

در بازار پوشاک کشور ایران انواع بارانی ها و لباس های گرم وجود دارند که بعضی از آن ها بلند و بعضی از آن ها کوتاه تر هستند. یکی از بهترین انواع بارانی ها، بارانی هایی هستند که قد بلندتری دارند. در واقع، این نوع بارانی ها می توانند برای افراد کوتاه قد بسیار مناسب باشند؛ چرا که آن ها را بلند قامت تر نشان می دهند.

به هر حال با توجه به نوع بارانی که خریداری می کنید، نحوه ست کردن آن ها نیز متفاوت است. در صورتی که یک بارانی بلند خریداری کرده اید، برای ست کردن آن می توانید از یک شلوار تنگ استفاده کنید. بهتر است که به سراغ شلوارهای گشاد نروید. مخصوصا اگر در مکان های رسمی حضور بیشتری دارید.

اگر می خواهید که استایل زمستانه خود را تکمیل کنید، توصیه می کنیم که از یک بوت یا چکمه شیک استفاده کنید. با توجه به اینکه قد بارانی شما بلند است، بهتر است که از چکمه های دارای ساق کوتاه استفاده نمایید.

ست کردن پافر بلند

  • نحوه ست کردن بارانی های کوتاه

یکی دیگر از انواع بارانی هایی که در بازار پوشاک کشور ایران وجود دارند و اتفاقا هم بسیار پرطرفدار می باشند، بارانی هایی هستند که قد کوتاه تری دارند. بارانی های کوتاه می توانند برای افراد بلند قد مناسب تر باشند؛ چرا که آن ها را تپل تر و چاق تر نشان می دهند. به هر حال قبل از اینکه بخواهیم نکات ست کردن بارانی های کوتاه را ذکر کنیم، باید به شما بگوییم که بارانی های کوتاه گزینه مناسبی برای محیط های اداری نمی باشند؛ ما برای محیط های غیر رسمی و دوستانه بسیار عالی هستند.

در صورتی که شما یک نوع بارانی کوتاه خریداری کرده اید، می توانید از دو نوع شلوار برای ست کردن با آن استفاده کنید. با توجه به اینکه فصل زمستان است، توصیه می کنیم که حتما از شلوارهای تنگ استفاده کنید؛ اما در صورتی که علاقه مند به شلوارهای گشاد می باشید، می توانید در کنار یک بارانی کوتاه از شلوار گشاد هم استفاده کنید.

اگر بارانی شما جلو باز است، می توانید از بافت و یا هودی خاصی در زیر آن استفاده کنید. البته اگر هنوز هوا زیاد هم سرد نشده است، شما می توانید یک تی شرت ساده زیر بارانی بپوشید. تی شرت های سفید و یا مشکی ساده گزینه های مناسبی برای ست کردن با بارانی ها می باشند.

  • نحوه ست کردن بارانی های کلاه دار

یکی از انواع بارانی های موجود در بازار بارانی هایی هستند که دارای کلاه می باشند؛ اگر شما هم این نوع بارانی را برای خود خریداری کرده اید، بسیار خوش سلیقه هستید. بیشتر افرادی که استایل های اسپرت را به هر نوع استایل دیگری ترجیح می دهند، بارانی های کلاه دار را انتخاب می کنند.

بارانی های کلاه دار می توانند با هر نوع لباسی ست شوند؛ چرا که خود این نوع بارانی ها تقریبا اسپرت هستند. در صورتی که بارانی شما جلو باز است، می توانید از یک تی شرت ساده زیر آن استفاده کنید. اگر بارانی شما بلند است، بهتر است که از شلوارهای تنگ استفاده نمایید و اگر بارانی شما کوتاه است، بهتر است که از بافت های بلند زیر آن استفاده نکنید.

ست کردن بارانی کلاه دار

و اما نتیجه گیری …

پافر و بارانی یکی از پرطرفدارترین لباس های گرم زمستانه می باشند. اگر شما هم علاقه مند به استفاده از هر یک از این لباس ها هستید؛ اما نمی دانید که چه نوع لباسی را با این نوع پوشاک استفاده نمایید، کافیست که نکات ست کردن با پافر و بارانی را در نظر داشته باشید.

ست کردن با پافر و بارانی کار سختی نیست و شما فقط کافیست که به نوع شلوار، نوع لباس و نوع کفشی که استفاده می کنید، دقت داشته باشید. البته بعضی از استایل های زمستانه برای محیط های رسمی و اداری مناسب می باشند؛ اما بعضی از استایل های زمستانه بیشتر برای محیط های دوستانه مناسب هستند. حتما به این موضوع دقت داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]