اخبار مد, زنانه, سبک پوشیدن

انتخاب بهترین رنگ برای ست کردن با رنگ سال 2022

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]سال نو میلادی که آغاز می شود، بسیاری از خانم ها و آقایان به دنبال رنگ سال جدید هستند و می خواهند بدانند که رنگ سال جدید چگونه است تا این رنگ را با لباس های خود ست کنند. در سال های گذشته، رنگ های مختلفی به عنوان رنگ سال انتخاب شده باشند؛ اما رنگ سال 2022، رنگی متفاوت و جذاب است که تاکنون تکرار نشده است. رنگ سال جدید میلادی، یک رنگ خاص و متمایل به رنگ آبی و بنفش است و نمی توان به طور دقیق گفت که نام این رنگ جدید چه رنگی است!

اما به هر حال جدید شدن رنگ سال، باعث می شود که خانم های بسیار زیادی به دنبال تهیه پارچه و دوخت انواع لباس ها با رنگ سال جدید باشند. اگر تمایل دارید، بیشتر با رنگ سال و رنگایی که باهاش میشه ست کرد؟! آشنا شوید، با ما در ونوس مد همراه باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”102828″ img_size=”FULL” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”bounceIn” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]چگونه رنگ سال را برای استایل عید خود انتخاب کنیم؟

پس از ورود رنگ جدید میلادی در آذر و دی ماه هر سال، خانم ها و آقایان به دنبال روشی هستند که بتوانند از رنگ سال جدید، برای استایل عید خودشان استفاده کنند. اگرچه ترند سال 2021، زیاد مناسب ما ایرانیان نبود و کمتر خانم هایی علاقه مند به استفاده از ترکیبات زرد و طوسی بودند؛ اما خوشبختانه رنگ سال جدید، آنقدر زیبا است که می تواند برای انتخاب استایل عید هم مناسب باشد.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید از رنگ های سال برای لباس های عید خودتان استفاده کنید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اول اینکه اگر رنگ سال 2022، یک رنگ آبی متمایل به بنفش می باشد، نیازی نیست که شما دقیقا همین رنگ را برای استایل عید خود انتخاب کنید. به هر حال طیف وسیعی از پارچه ها وجود دارند که در این محدوده رنگی قرار دارند.

دومین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که رنگ سال جدید نباید در همه لباس های شما به کار رود. به طور مثال، می تواند مانتوی خود را مطابق با رنگ سال جدید انتخاب کنید؛ اما لزومی ندارد که رنگ شال و کفش خود را نیز مطابق با رنگ سال انتخاب نمایید.

بنابراین، انتخاب رنگ سال 2022، می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد یک استایل مناسب در عید باشد؛ اما باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در استفاده از رنگ سال 2022 در استایل جدید خود، زیاده روی نکنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”102829″ img_size=”FULL” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”bounceIn” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]رنگ سال 2022؛ مناسب خانم ها یا آقایان؟

یکی از سوالاتی که پس از تعیین رنگ سال جدید در ذهن بسیاری از آقایان و خانم ها نقش می بندد، این است که رنگ سال جدید بیشتر برای خانم ها مناسب است یا آقایان؟ در برخی از سال ها، رنگ سال یک رنگ خاص بود و بسیاری از آقایان علاقه مند به استفاده از رنگ سال برای استایل های خودشان نبودند؛ اما خوشبختانه، رنگ سال 2022، یک رنگ آرام و ملایم است و می تواند برای خانم ها و آقایان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از رنگ سال 2022 برای استایل های زنانه

خوشبختانه خانم ها دست بازتری برای انتخاب رنگ سال جدید در استایل های خودشان دارند. استفاده از مانتو، شال و روسری، کفش و یا حتی شلوار مطابق با رنگ سال 2022، می تواند استایل خانم ها را زیبا و مطابق با مد روز جلوه دهد.

از طرفی برای مراسم های مربوط به تولد، عروسی ها، مهمانی ها و … خانم ها می توانند از شومیزهای رنگ سال جدید و یا پیراهن های خاص دارای رنگ سال جدید استفاده کنند.

استفاده از رنگ سال 2022 برای استایل های مردانه

رنگ سال 2022، یک رنگ خاص و در عین حال سنگین است و می تواند حتی برای آقایان سن بالا هم مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بنفش روشن در این سال، می تواند یک استایل جذاب را برای آقایان رقم بزند، به شرطی که آقایان سعی کنند از سه لباس زیر برای استفاده از رنگ سال جدید استفاده کنند.

  • پوشیدن تی شرت با رنگ سال جدید

بهترین گزینه برای استفاده از رنگ سال جدید در استایل مردانه، پوشیدن تی شرت با رنگ سال جدید است. اگر دوست دارید که یک از رنگ سال 2022، استفاده کنید؛ توصیه می کنیم که یک تی شرت خاص با این رنگ خریداری کنید و برای استایل های روزمره خود از آن استفاده نمایید.

  • پوشیدن پیراهن با رنگ سال جدید

اگر نه می خواهید استایل خیلی رسمی داشته باشید و در عین حال علاقه ای به پوشیدن تی شرت ندارید، بهترین گزینه برای شما انتخاب پیراهن با رنگ سال جدید است. سعی کنید که یک پیراهن خاص و بسته به سلیقه خود را خریداری کنید.

  • پوشیدن کت با رنگ سال جدید

اگر علاقه مند به استایل های خاص و شیک هستید و در عین حال می خواهید استایل شما رسمی تر باشد، می توانید از کت رنگ سال جدید استفاده کنید. برای اینکه استایل شیکی به خودتان بدهید، بهتر است که از پیراهن سفید یا رنگ روشن در کنار کت آبی رنگ خود استفاده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”102830″ img_size=”FULL” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”bounceIn” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]نکاتی برای ست کردن رنگ سال جدید با لباس های قدیمی

حال می خواهیم به سوالات برخی از خانم ها در رابطه با «رنگ سال و رنگایی که میشه باهاش ست کرد؟» پاسخ بدهیم. به طور کلی، ست کردن رنگ سال با رنگ های دیگر، ساده انجام می شود؛ چرا که رنگ سال جدید، یک رنگ خاص و آرام است و تقریبا می توان با رنگ های مختلفی، این رنگ را ست کرد.

نکاتی برای ست کردن رنگ سال جدید با لباس های قدیمی

  • با مشکی ست کنید!

از قدیم الایام گفته اند که مشکی به همه رنگی می آید. خوشبختانه، برای رنگ سال 2022 هم همین اتفاق افتاده است و به راحتی می توان رنگ سال 2022 را با رنگ مشکی ست کرد. در صورتی که علاقه مند هستید در محیط های رسمی حضور پیدا کنید، بهترین رنگ برای ست کردن با رنگ سال جدید، مشکی است.

به طور مثال می توانید یک مانتو به رنگ سال جدید تهیه کنید و آن را با یک شلوار مشکی ست کنید. رنگ سال جدید، یک رنگ آرام است و می تواند به راحتی نمای خود را با رنگ مشکی بیشتر جلوه دهد. بنابراین، اگر در لباس های قدیمی خود، شلوار مشکی دارید، دیگر نگران خرید شلوار جدید نباشید و می توانید از آن برای ست کردن رنگ سال جدید استفاده کنید.

  • از رنگ های با طیف قرمز استفاده کنید!

رنگ سال 2022، یک رنگ آمیخته شده و ترکیب شده با رنگ های مختلف قرمز، بنفش و آبی است و به همین خاطر می توان با هر یک از رنگ های ذکر شده، رنگ سال جدید را ست کرد.

اگر دوست دارید یک استایل شاد و به روز داشته باشید، کافیست که رنگ سال جدید را با رنگ قرمز ست کنید. مثلا می توانید یک مانتو با رنگ سال جدید انتخاب کنید و یک شال قرمز برای ست کردن با آن مانتو استفاده کنید.

بهتر است که شال قرمز شما دارای رنگ گرم باشد تا به مانتوی شما بیاید. البته می توانید این کار را برعکس انجام دهید. به طوری که یک مانتوی قرمز استفاده کنید و یک شال خاص با رنگ سال جدید برای ست کردن با آن مانتو استفاده کنید. این روش هم یک روش خوب برای ست کردن رنگ سال با رنگ قرمز و لباس های قدیمی است.

  • سفید و رنگ سال 2022

رنگ سفید و رنگ مشکی در قانون ست کردن لباس ها، دو رنگ خنثی هستند که معمولا می توانند با هر رنگی ست شوند. در صورتی که در لباس های قدیمی خود رنگ سفید پیدا می کنید، نگران نباشید. فقط می توانید با خرید یک نوع لباس با رنگ سال 2022، استایل خود را به روز و با مد روز کنید.

مانتوهایی که دارای رنگ سال 2022، می باشند؛ می توانند به راحتی با شلوار سفید و یا کرمی ست شوند. البته می توانید از شلوار مشکی استفاده کنید و از طرف دیگر یک کفش سفید و یا کرمی برای ست کردن استایل خودتان استفاده کنید.

اگر هم مانتوی سفید دارید، کافیست که یک شال با رنگ سال جدید تهیه کنید و آن را روی مانتوی سفید خود بپوشید. البته این نکته از نظر شما دور نماند که رنگ سال 2022 و ست کردن آن با رنگ سفید، برای محیط های رسمی مناسب نیست و می توان در محیط های غیر رسمی از این ست رنگ استفاده کرد.

  • از استفاده چند رنگ مشابه در لباس های مختلف پرهیز کنید …

تا به اینجا، سعی کردیم رنگ های مختلفی که می توانند با رنگ سال جدید ست شوند را توضیح دهیم و اشاره ای به آن ها کنیم؛ اما نکته که باید مد نظر قرار گیرد این است که رنگ سال 2022، یک رنگ آرام و خاص است و نمی توان از این رنگ برای تمامی لباس ها در یک استایل استفاده کرد.

به طور مثال شما نمی توانید هم شال و روسری، هم مانتو و شومیز، هم شلوار خود را با رنگ سال 2022 انتخاب کنید و انتظار داشته باشید که یک استایل جذاب و زیبا در انتظار شما است! حتما و حتما سعی کنید که استایل خود را متنوع کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”102831″ img_size=”FULL” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d” css_animation=”bounceIn” parallax_scroll=”no” woodmart_inline=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]نتیجه گیری

رنگ سال 2022، یک رنگ خاص است که می تواند برای استایل های خاصی مورد استفاده قرار گیرد. این رنگ جزء بهترین رنگ هایی است که در طی سال های اخیر به عنوان رنگ مد انتخاب شده است؛ اما علاقه مندان به صنعت مد باید بدانند که در انتخاب و استفاده از رنگ سال جدید در استایل های خودشان، به صورت یکنواخت پرهیز کنند.

در صورتی که قصد حضور در مراسم های رسمی را دارید، توصیه می کنیم که از رنگ مشکی در کنار رنگ سال 2022 استفاده کنید و در صورتی که قصد حضور در مهمانی ها و مراسم های خاص و غیر رسمی تر را دارید، می توانید از رنگ قرمز، رنگ کرمی و یا سفید در کنار رنگ 2022 استفاده نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]