اخبار مد, اخبار و نکات, زنانه, سبک پوشیدن

راهنمای ست کردن بارونی و پافر

ست کردن بارونی و پافر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]زمستان یکی از بهترین فصل ها برای داشتن یک استایل جذاب است؛ چرا که تنوع لباس های گرم زمستانه در فصل زمستان بسیار زیاد است و به همین خاطر بسیاری از افراد می توانند با خریداری انواع لباس های گرم زمستانه، استایل جذاب و شیکی داشته باشند. پافر و بارونی یکی از انواع لباس های گرم زمستانه هستند که می توانند با یکدیگر به کار روند. مخصوصا اگر سرمایی باشید و با هر نوع لباس گرمی که دارید، گرم نمی شوید، توصیه می کنیم که از این دو نوع لباس گرم در کنار هم استفاده کنید.

اما به هر حال با توجه به اینکه پافر و بارونی از جمله لباس هایی هستند که شاید ست کردن آن ها با همدیگر برای شما سخت باشد، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع روش های ست کردن پافر و بارونی آشنا کنیم. پس در ونوس مد با ما همراه باشید.

ست کردن بارونی و پافر

ست کردن بارونی و پافر

 

ست کردن بارونی و پافر امکان پذیر است؟                   

شاید شما تا به حال برای خودتان یک پافر خریداری نکرده باشید؛ اما هنوز به دنبال یک لباس گرمی باشید که بتواند شما را از سرما و سوز زمستان رها کند! این نوع لباس یکی از گرم ترین لباس هایی است که می تواند در فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که داخل این نوع لباس از پشم شیشه و یا پر استفاده شده است و گرمایش بسیار خوبی نسبت به دیگر انواع لباس ها خواهد داشت. به همین خاطر توصیه می شود که افرادی که از سرمای زیاد رنج می برند و یا در جایی زندگی می کنند که هوا سرد و کوهستانی است، حتما از پافر استفاده کنند.

حال در کنار این لباس، بارونی ها هم می توانند گزینه بسیار خوبی برای فصول سرد سال باشند. مخصوصا اگر شما در جایی زندگی کنید که بسیار سرد باشد. بارونی ها دارای انواع مختلفی هستند؛ اما به هر حال گزینه مناسبی برای فصول زمستان و پاییز می باشند.

در هر حال ممکن است که شما در هنگام استفاده از پافر و یا بارونی به تنهایی احساس گرما نکنید و بخواهید که برای داشتن احساس گرما، از یک استایل دیگری استفاده کنید. ما به شما استفاده از این دو نوع لباس را با همدیگر پیشنهاد می کنیم. شاید برای شما جالب باشد که بدانید برای ست کردن پافر و بارونی با همدیگر روش های بسیار مختلفی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بارونی و ست کردن با پافر

انتخاب دو نوع رنگ متضاد

اولین روشی که شما می توانید این دو نوع لباس را با یکدیگر ست کنید، این است که از دو رنگ متضاد استفاده نمایید. به طور مثال اگر پافر شما دارای رنگ روشن است، بهتر است که از یک بارانی دارای رنگ تیره برای ست کردن با این نوع لباس استفاده کنید. این تضاد به علت اینکه آستین های بارانی شما پیدا می باشند، گزینه بسیار خوبی برای شما خواهند بود؛ چرا که استایل زیبایی را به شما هدیه خواهند داد.

اما اگر لباس هایی را خریداری کرده اید که رنگ متضادی ندارند، باز هم نگران نباشید. شما می توانید هر نوع رنگی را به کار ببرید؛ اما اگر هنوز پافر و بارونی را خریداری نکرده اید، توصیه می کنیم که دو رنگ متضاد خریداری کنید.

نکات ست کردن بارونی و پافر

به قد هر یک از لباس ها دقت کنید!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید برای ست کردن پافر و بارانی نیاز است که به قد هر یک از این دو لباس دقت کنید! به طور کلی پافرها و بارانی ها دارای انواع مختلفی می باشند. بعضی از پافرها قد کوتاهی دارند و بعضی از پافرها دارای قد بلندی هستند. بارانی ها هم دارای قد کوتاه و بلندی می باشند. شما می توانید بسته به سلیقه خود از هر کدام از این نوع لباس ها استفاده کنید؛ اما برای ست کردن پافر و بارونی باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

  • ست کردن بارونی بلند با پافر کوتاه:

    در صورتی که بارونی شما قد بلندی دارد و می خواهید آن را با یک پافر ست کنید، یک گزینه بیشتر پیش روی خودتان ندارید. شما بهتر است که از یک پافر کوتاه برای بارانی بلند استفاده کنید. پافرهای کوتاه برای افرادی که قد کوتاه تری دارند، زیاد مناسب نیستند؛ اما در کنار یک بارانی بلند، پافر کوتاه بهترین گزینه برای شما می باشد. در واقع، شما با ست کردن پافر کوتاه با یک بارانی بلند انگار یک جلیقه ساده بر روی بارانی خود پوشیده اید.

بهتر است که در صورت استفاده از این استایل، هرگز زیپ و یا دکمه پافر خود را نبندید؛ چرا که بستن دکمه های پافر بر روی یک بارانی زیاد جلوه خوبی نخواهد داشت.

  • ست کردن بارونی کوتاه با پافر بلند: اگر پافری که خریداری کرده اید، از نوع پافر بلند است برای ست کردن این نوع پافر بهتر است که از یک نوع بارونی استفاده کنید که حداقل چند سانتی متر از قد پافر شما کوتاه تر باشد.

بهترین گزینه برای شما ست کردن پافر بلند با یک بارونی کوتاه است. پافرهای بلند برای افرادی که قد کوتاه تری دارند، بسیار مناسب است؛ اما اگر شما قد بلندی دارید، باز هم می توانید از پافر بلند استفاده کنید.

طبیعی است که استفاده از یک پافر بلند در کنار یک بارانی بسیار بلند زیاد جلوه زیبایی نخواهد داشت! به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما یک بارانی کوتاه تر از پافر خود انتخاب کنید و زیر پافر بپوشید. شما می توانید زیپ و یا دکمه های پافر خود را ببندید و یا آن ها را باز بگذارید؛ اما به هر حال اگر قصد دارید در مکانی حضور داشته باشید که نیاز به درآوردن پافر است، انتخاب یک بارانی مناسب زیر پافر بسیار انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

ست کردن پافر بلند و بارونی

پافر کلاه دار با بارونی کلاه دار؟

یکی از انواع پافرهایی که در بازار پوشاک کشور ایران وجود دارند، پافرهای کلاه دار می باشند. پافرهای کلاه دار بیشتر برای استایل های اسپرت مورد استفاده قرار می گیرند و برای استایل های رسمی و برای حضور در مکان های اداری مناسب نیستند. یکی از انواع بارونی های موجود در کشور ایران، بارونی های کلاه دار هستند. بارونی های کلاه دار هم زیبایی خاص خودشان را دارند؛ اما به هر حال اگر می خواهید که یک بارونی کلاه دار را با یک پافر کلاه دار ست کنید، باید بگوییم که دارید کار اشتباهی می کنید. این کار به دو دلیل اشتباه است.

اول اینکه پوشیدن یک پافر کلاه دار و یک بارونی کلاه دار در کنار هم، شما را اذیت خواهد کرد و بدیهی است که شما از پوشیدن این دو لباس اصلا احساس خوبی نخواهید داشت. دوم اینکه پوشیدن یک پافر کلاه دار با یک بارانی کلاه دار اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت. بنابراین، در صورتی که یکی از لباس های شما (پافر یا بارانی) دارای کلاه می باشد، دیگر لباس بعدی شما نباید کلاه داشته باشد!

پافر کلاه دار و نحوه ست کردن آن

بهترین نوع شلوار برای ست کردن با استایل های زمستانه

زمستان فصل سردی است و طبیعی است که همه خانم ها دوست دارند در فصل زمستان به جای اینکه احساس سرما داشته باشند، احساس گرما داشته باشند. شلوارهای دمپا گشاد از جمله شلوارهایی هستند که زیاد هم برای فصل زمستان مناسب نمی باشند؛ چرا که باعث احساس سرما در افراد می شوند.

اما انواع دیگری از شلوارها که تنگ تر می باشند، برای ست کردن استایل های زمستانه بسیار مناسب تر هستند. بهتر است که در صورتی که از پافر برای استایل زمستانه خود استفاده می کنید، حتما از یک شلوار تنگ استفاده نمایید. انتخاب رنگ شلوار بستگی به رنگ پافر و یا بارانی که استفاده می کنید، دارد. اگر رنگ پافر شما روشن است، بهتر است که حتما از شلوارهای رنگ تیره استفاده کنید. البته توصیه می شود که در فصل زمستان از رنگ های تیره بیشتر از رنگ های روشن استفاده شود.

به همین خاطر بهترین شلواری که می توانید برای ست کردن با پافر و بارونی خریداری کنید، شلوارهای دمپا تنگ مشکی و یا سرمه ای هستند. این نوع شلوارها می توانند برای انواع استایل های زمستانه مورد استفاده قرار گیرند و جلوه خوبی داشته باشند.

و اما نتیجه گیری

در بسیاری از شهرهای کشور ایران، هوا به اندازه ای سرد است که افراد با پوشیدن یک بارانی گرم نمی شوند. در این شهرها بهتر است که افراد از لباس های گرم دیگری نیز در کنار بارانی استفاده کنند. یکی از گرم ترین لباس های زمستانه، پافر است. پافر می تواند از پر یا پشم شیشه پر شده باشد. شما با پوشیدن یک پافر احساس می کنید که یک پتوی گرم را در دور خود گرفته اید.

در صورتی که شما می خواهید به جایی بروید که مجبور به درآوردن پافر می باشید، بهتر است که از یک لباس دیگر در زیر پافر استفاده کنید. بهترین گزینه برای افرادی که همیشه در فصل سرما احساس سرما می کنند، استفاده از بارونی گرم در زیر پافر می باشد. شاید برای بسیاری از افراد استفاده از بارونی و پافر در کنار هم جالب و عجیب باشد؛ اما با کمک نکاتی که در این مقاله برای ست کردن بارونی با پافر ذکر کردیم، شما می توانید بسته به نوع پافر و بارونی که خریداری کرده اید، پافر خود را با بارونی ست کنید. یقین داشته باشید که انتخاب پافر مناسب در کنار یک بارونی جذاب برای شما استایل خوب و جذابی را رقم خواهد زد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”20″ element_title=”انواع بارانی” taxonomies=”1283″ slides_per_view=”4″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row]