اخبار مد, پیشنهادات ونوس مد, زنانه, سبک پوشیدن

انواع پافر و ست کردن آن

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”zoomInDown” woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]در آغاز فصل زمستان بسیاری از انواع پوشاک به بازار پوشاک کشور ایران راه پیدا می کنند. کاپشن ها، بارانی ها، پافرها و … از جمله لباس هایی هستند که در فصل زمستان بسیار پرکاربرد می باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تقریبا گرم ترین نوع لباس گرمی که می تواند در فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرد، پافر است؛ اما این نوع لباس چیست و چه انواعی دارد؟ در ادامه مقاله با ونوس مد همراه باشید تا بیشتر با این نوع لباس گرم زمستانی آشنا شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”80727″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”zoomInDown” woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

پافر چیست؟

بعضی از لباس های زمستانه مانند پالتو، کاپشن و بارانی بسیار معروف هستند که و تقریبا همه مردم می دانند که این نوع لباس ها چیستند و چه کاربردی دارند؛ اما پافر یکی از انواع لباس های زمستانه است که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و تنها در سال های اخیر بعضی از مردم با این نوع لباس آشنا شده اند.

ماهی به نام پوفر وجود دارد که کاملا پف آلود است و با توجه به اینکه پافر هم یک نوع لباس پف آلود است، اسم این نوع لباس را از این نوع ماهی گرفته اند. این نوع لباس کاملا پف آلود است و جزء گرم ترین لباس ها به شمار می رود.

معمولا جنس پارچه رویی این نوع لباس گرم، از جنس پلی استر و یا نایلون است و اما داخل این نوع لباس از پر یا پشم شیشه پر شده است. با توجه به به کار رفتن پر، پشم شیشه و یا هر نوع دیگری از الیاف در داخل پافر، این لباس بسیار گرم کننده است و مانند این می ماند که شما یک پتو را دور خود گرفته اید!

پافرها بدون آستین می باشند و می بایست که حتما یک لباسی نیز در زیر آن ها پوشیده شوند. به همین خاطر برای پوشیدن این لباس گرم با بعضی از لباس های گرم دیگر لازم است که شما حتما به یک سری نکات توجه داشته باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”77191″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”zoomInDown” woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

با انواع پافر و نحوه ست کردن آن ها آشنا شوید!

به طور کلی و همانطور که در این مقاله هم به آن اشاره کردیم، پافرها بدون آستین تولید می شوند و می بایست که برای پوشیدن آن ها حتما از یک لباس زیر آن نیز استفاده کنیم؛ اما چگونه می توان به بهترین روش انواع پافر را با یک لباس ست کرد؟ در ادامه شما را انواع این نوع لباس و نحوه ست کردن آن ها آشنا می کنیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”79943″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][products_tabs woodmart_css_id=”615984e1ab001″ title=”انواع پافر”][products_tab layout=”carousel” spacing=”20″ taxonomies=”1429, 1321″ slides_per_view=”4″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/products_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”zoomInDown” woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

  1. پافرهای کوتاه و نحوه ست کردن آن ها

هر نوع لباس زمستانه ای که در بازار پوشاک کشور ایران وجود دارد، برای یک نوع مکانی مناسب است. یکی از انواع پافرهایی که در بازار پوشاک عرضه می شوند، پافرهایی هستند که کاملا کوتاه می باشند. این نوع لباس اصلا مناسب دانشگاه و یا محل کار نمی باشند؛ چرا که معمولا زیر این نوع لباس نمی توان از مانتو یا بارانی استفاده کرد؛ اما به هر حال اگر علاقه ای به خریداری لباس های بلند ندارید، پافرهای کوتاه برای شما گزینه مناسبی هستند. شما می توانید یک نوع لباس پف دار کوتاه را به همراه یک مانتو یا بارانی ست کنید.

لباس پف دار گرم کوتاه در رنگ ها و مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود که شما می توانید بسته به سلیقه و رنگ پوست خودتان از هر یک از رنگ هایی که در بازار موجود هستند، استفاده کنید.

نحوه ست کردن لباس پف دار گرم؛ آن هم از نوع کوتاه!

لباس پف دار گرم که ما به آن پافر می گوییم از جمله لباس هایی هستند که برای ست کردن آن ها می بایست از انواع لباس های دیگر استفاده کنید. اولین سوالی که برای شما برای ست کردن این نوع لباس پیش می آید این است که چگونه می توانیم پافرهای کوتاه را با لباس زیر خودش ست کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که بستگی دارد که شما می خواهید این نوع لباس را کجا بپوشید؟ اگر می خواهید که از این لباس در مهمانی ها و یا جمع های دوستانه و غیر رسمی استفاده کنید، توصیه می کنیم که حتما یک لباس کوتاه تر از پافر بپوشید. به طور مثال بافت های کوتاه تنگ گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. اگر هم استایل اسپرت را ترجیح می دهید، توصیه می کنیم که حتما از یک هودی زیر این نوع لباس استفاده کنید.

در صورتی که می خواهید در یک محیط رسمی حضور داشته باشید، توصیه می کنیم که از یک بارانی و یا یک مانتوی بلند زیر این نوع لباس استفاده کنید. با توجه به اینکه نوع لباس شما کوتاه است، دست شما برای انتخاب نوع شلوار باز است. اگر دوست دارید می توانید از شلوارهای گشاد و آزادتر استفاده کنید؛ اگر هم تمایلی به استفاده از شلوارهای گشاد ندارید، شلوارهای تنگ هم برای شما مناسب می باشند.

انواع پافر و نحوه ست کردن آن ها

  1. پافرهای بلند و نحوه ست کردن آن ها

یکی از بهترین انواع پافرهایی که در بازار وجود دارند، پافرهای بلند هستند. پافرهای بلند هم می توانند برای افراد لاغر اندام و هم برای افراد چاق مورد استفاده قرار گیرند؛ اما لباس های کوتاه پف دار زیاد برای افرادی که جثه چاق تری دارند، مناسب نمی باشند.

در حال حاضر این نوع لباس در رنگ ها و شکل های مختلفی در بازار وجود دارد و شما می توانید بسته به سلیقه خودتان و مکانی که قصد دارید از این نوع لباس در آن جا استفاده کنید، رنگ مورد نظر خود را برای پافر انتخاب نمایید و آن را خریداری کنید؛ اما شاید سوالی که برای شما پیش می آید این است که چگونه می توان این نوع لباس را با دیگر لباس ها ست کرد؟

نحوه ست کردن لباس پف دار گرم؛ آن هم از نوع بلند!

لباس های پف دار بلند راحت تر با لباس های مختلف ست می شوند. در صورتی که از تیپ اسپرت خوشتان می آید، توصیه می کنیم که حتما از یک هودی جذاب زیر این نوع لباس استفاده کنید. در صورتی که تیپ مجلسی را ترجیح می دهید، توصیه می کنیم که از یک بافت ساده و تنگ در زیر این نوع لباس استفاده نمایید.

اگر قصد حضور در مکان های رسمی را دارید، می توانید به جای پوشیدن بافت و یا هودی کوتاه از یک بارانی ساده در زیر این نوع لباس استفاده کنید.

بهتر است که در انتخاب شلوار برای این نوع لباس دقت کافی داشته باشید؛ چرا که خود لباس های پف دار به اندازه کافی شما را تپل و چاق نشان می دهند و در واقع، بهتر است که بگوییم این نوع لباس در دسته لباس های گشاد قرار می گیرد. بنابراین، بهتر است که حتما در هنگام انتخاب شلوار، شلوارهای تنگ و چسبان را انتخاب کنید. داشتن یک لباس پف دار بلند به همراه یک شلوار مشکی تنگ و یک بوت زیبا، استایل بسیار جذابی برای شما خواهد بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”80738″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”zoomInDown” woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

  1. پافرهایی که پف کمتری دارند و نحوه ست کردن آن ها

یکی از انواع لباس های پف دار گرمی که در بازار وجود دارند، پافرهایی هستند که پف کمتری نسبت به دیگر مدل ها دارند. این نوع لباس ها بیشتر برای افرادی که جثه درشت تری دارند، توصیه می شود؛ چرا که کمتر آن ها را تپل و چاق نشان می دهد.

نحوه ست کردن لباس های پف دار با پف کمتر!

در صورتی که نوع لباس شما به گونه ای است که پف کمتری دارد، شما می توانید با هر نوع لباس دیگری پافر را ست کنید. با توجه به اینکه این نوع لباس پف کمتری دارد، شما بهتر است که از هودی های مختلف برای زیر این نوع لباس استفاده کنید. بافت های تنگ و چسبان زیاد جلوه مناسبی برای این نوع پافرها نخواهند داشت.

استفاده از لباس های گشاد به همراه آستین های گشاد گزینه مناسبی برای این نوع پافر است. همچنین، اگر شما علاقه خاصی به شلوارهای دمپا گشاد دارید، می توانید با خیال راحت این نوع شلوارها را با این نوع پافرها ست کنید.

و اما نتیجه گیری …

در این مقاله سعی کردیم که شما را با انواع پافرهای موجود در بازار آشنا کنیم. شاید هنوز هم در بازار انواع دیگری از این نوع لباس وجود داشته باشد؛ اما به طور کلی این نوع لباس به دو نوع کوتاه و بلند تقسیم بندی می شود. پافرهای بلند بیشتر برای افراد چاق تر مناسب است؛ چرا که آن ها را قد بلندتر و لاغرتر نشان می دهد. پافرهای کوتاه بیشتر برای افراد لاغر اندام مناسب می باشد؛ چرا که آن ها را تپل تر و چاق تر نشان می دهد. انتخاب رنگ این نوع لباس هم اهمیت زیادی دارد. شما می بایست حتما از یک رنگ لباسی استفاده کنید که مناسب مکانی باشد که قرار است این نوع لباس را در آن جا استفاده نمایید.

به هر حال برای ست کردن پافر با انواع لباس های دیگر کار سختی را در پیش نخواهید داشت. شما می توانید از انواع هودی ها، بافت های کوتاه و بلند و … برای ست کردن این نوع لباس استفاده کنید. اگر علاقه مند به تیپ های اسپرت هستید، می توانید از لباس های پف دار گرم کلاه دار استفاده کنید. البته این نوع لباس زیاد مناسب محیط های رسمی مانند محل کار نمی باشد و بهتر است که برای محیط های دوستان و غیر رسمی مورد استفاده شما قرار گیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]