اخبار مد, اخبار و نکات, سبک پوشیدن

استایل های پاییزی متناسب با قد افراد | خرید استایل های پاییزی از ونوس مد

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

استایل های پاییزی | خرید استایل پاییزی از ونوس مد

یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد انتخاب استایل‌های پاییزی متناسب با قد آن‌ها است. چرا که این استایل‌ها باید به‌اندازه کافی جذاب بوده و مرتب و شیک هم به‌ نظر برسد. بسیاری از افراد استایل‌های پاییزی خود را به‌ نحوی انتخاب می‌کنند که کاملاً عادی به‌ نظر می‌رسد، اما بااین‌حال زیبا و جذاب است. از سوی ديگر شما می‌توانید یک استایل و یا تیپ پاییزی شیک برای خود انتخاب کنید که با قد شما هم در تناسب و سازگاری کافی باشد. در حال حاضر افراد مختلف، قدهای کوتاه، بلند و یا متوسط دارند؛ بنابراین باید به‌ دنبال انتخاب و یا ترکیب لباس‌هایی باشند که با قد و قامت آن‌ها هم‌سویی و تطابق کافی داشته باشد. اگر شما هم به‌ دنبال شناخت استایل‌های پاییزی متناسب با قد افراد هستید، این مقاله را دنبال کنید.

استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدکوتاه

دانستن اصول لباس پوشیدن و استفاده از استایل‌های مناسب برای فصول مختلف سال از جمله نکاتی هستند که تمامی افراد باید به آن توجه کافی داشته باشند. در حالت معمول تمامی افراد چه آن‌هایی که از قد و قامت بلند برخوردار شده و چه افرادی که قد و قامتشان کوتاه است، می‌توانند باتوجه‌به اصول لباس پوشیدن درست، قد و قامت خود را استانداردتر نشان دهند.

خرید مانتو پاییزی بلند از ونوس مد

برای نمونه اگر شما دارای قد کوتاهی هستید و می‌خواهید بدانید که استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدکوتاه چه استایل‌هایی هستند، باید بدانید که استفاده از لباس‌هایی که بلند طراحی‌ شده‌اند و یا ماکسی دوخته شده‌اند و همچنین استفاده از شلوارهای دم پا گشاد این امکان را دارند که قد و قامت کوتاه شما را بلندتر از حد معمول نشان دهند.

پس اگر می‌خواهید از استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدکوتاه استفاده کنید، بهتر است این نوع لباس‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. البته پیش‌ از اقدام به خرید به رنگ لباس خود هم توجه داشته باشید. به‌ طور کلی بهتر است افراد با قامت کوتاه، از پیراهن‌های شطرنجی استفاده نکرده و یا سعی کنند لباس‌های آن‌ها خانه‌ خانه نباشد.

بهترین استایل پاییز برای این افراد استفاده از پیراهن و شلوار با رنگ یکسان و یا کاملاً هم‌رنگ است. استفاده از لباس‌های تک‌رنگ باعث می‌شود تا از بروز دوگانگی در چهارچوب اندام شما جلوگیری به عمل آید. این لباس‌ها به بینندگان و مشاهده‌کنندگان القا می‌کنند که شما بلندقدتر هستید. در واقع استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدکوتاه که باعث می‌شوند شما بلندقامت‌تر به‌ نظر برسید از رنگ‌های تیره‌تر به‌ وجود آمده‌اند و با استفاده از پارچه‌های سبکی هم دوخته شده‌اند.

چراکه رنگ‌های تیره‌تر به‌ویژه رنگ مشکی باعث می‌شود تا شما بلندقامت‌تر به نمایش در آیید. از سوی دیگر توجه داشته باشید که لباستان دقیقاً اندازه شما باشد. به‌ویژه سعی داشته باشید لباس‌های گشاد را انتخاب و خریداری نکنید. این نوع پوشاک‌ها نقش قابل‌توجهی در کوتاه‌تر نشان‌دادن قامت شما خواهند داشت و اندامتان را پهن‌تر به نمایش برخواهند آورد. برای انتخاب استایل مناسب برای فصل پاییز باید به کفش خود و ویژگی‌های آن‌ هم توجه کافی داشته باشید.

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از افراد به‌منظور جبران کوتاهی قد و قامت خود از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند. چرا که این کفش‌ها می‌توانند ارتفاع و یا قد را افزایش دهند. پیش‌ از خرید به رنگ این محصولات هم توجه داشته باشید تا متناسب و مناسب برای فصل پاییز باشند.

 

 

خرید شلوار متناسب با استایل های پاییزی افراد قد کوتاه

افراد قدکوتاه باید از پوشیدن شلوارهای کوتاه دوری کنند. چراکه این نوع شلوارها پاهای شما را کوتاه‌تر از حد معمول به نمایش برخواهند آورد. سعی کنید شلوار خود را روی کفش‌ها قرار دهید. به‌نحوی‌که به‌ طور کامل جوراب‌های شما را پوشش دهد. در این‌ صورت پاهایتان بلندتر از حد معمول به‌ نظر خواهد رسید. از سوی دیگر افراد قدکوتاه نباید شلوارهای چین‌دار را انتخاب و خریداری کنند.

سعی شما بر این باشد که لباس‌های کوتاه را نیز انتخاب نکنید. اما بااین‌حال انتخاب و خرید لباس‌هایی که طول آن‌ها تا بالای زانو و یا روی زانو است، برای افراد قدکوتاه مناسب و کاربردی خواهد بود. چراکه قامت آن‌ها را کشیده‌تر نشان خواهد داد. توجه به این نکات باعث می‌شود تا شما بتوانید به استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدکوتاه دست پیدا کنید.

شما میتوانید بهترین استایل های پاییزی رو از ونوس مد تهیه کنید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products items_per_page=”4″ woodmart_css_id=”631a147675f0b” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MzFhMTQ3Njc1ZjBiIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدبلند | خرید استایل های پاییزی از ونوس مد

دغدغه انتخاب استایل‌های پاییزی مناسب برای افراد قدبلند هم مطرح می‌شود. این افراد نیز برای انتخاب تیپ و لباس مناسب با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از توصیه‌های بسیار مهم برای این افراد، انتخاب و استفاده از لباس‌های چندلایه است.

استفاده از چنین لباس‌هایی باعث می‌شود تا افراد با قد و قامت بلندتر به استایل متوازن‌تر و استانداردتری دست پیدا کنند. از جمله استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدبلند می‌توان به ترکیب پیراهن بر روی تیشرت اشاره کرد. کت‌های جین روی پیراهن نیز گزینه مناسبی هستند.

در این‌ صورت افراد با قدبلند، حجم‌دارتر به‌ نظر خواهند رسید و تیپ و جذابیت خاصی هم خواهند داشت. شما می‌توانید با استفاده از شلوارهای واید و یا راسته نیز یک استایل پاییزی مناسب برای خود دست‌وپا کنید. چراکه شلوارهای راسته کمک می‌کنند تا پاهای شما کمی حجم‌دارتر به‌ نظر برسند.

شلوارهای جین راسته نیز انتخاب بسیار مناسبی برای افراد با قامت بلند هستند. شما می‌توانید شلوارهای جین و راسته خود را با یک پیراهن طرح‌دار و یا ساده با رنگ پاییزی به‌راحتی ست و هماهنگ کنید. اما حواستان باشد که از شلوارهای جذب و کوتاه استفاده نکنید که این نوع پوشاک، شما را بلندقدتر به نمایش درخواهند آورد.

یکی از استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدبلند، شلوارهای مام استایل و یا مام فیت هستند. این نوع پوشاک‌ها نیز می‌توانند نقش قابل‌توجهی در افزایش حجم پاهای شما داشته باشند. اما نباید قد آن‌ها کوتاه باشد. مانتوهای رنگی و بلند که به‌صورت اوور سایز طراحی و تولید می‌شوند، کت و شلوارهای مردانه و… از دیگر استایل‌هایی هستند که می‌توانند یک تیپ جذاب پاییزی برای شما به وجود آورند.

بارانی‌های بلند و پالتوهای پاییزی نیز از دیگر استایل‌های پاییزی مناسب افراد قدبلند هستند. شما می‌توانید برای تکمیل کردن استایل پاییزی خود از لباس‌های یقه اسکی نیز استفاده کنید و از این طریق قد خود را نیز متناسب‌تر و متوازن‌تر سازید.

بهترین استایل‌های پاییزی را می‌توان از ونوس مد خرید

در حال‌ حاضر فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های زیادی راه‌اندازی شده‌اند که شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها استایل‌های پاییزی و موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اما بااین‌حال بهتر است برای این خرید خود، مجموعه و یا وب‌سایتی را در نظر بگیرید که بهترین این محصولات را فراهم نموده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهند.

یکی از مناسب‌ترین و بهترین مجموعه‌هایی که می‌توانید برای این خرید خود در نظر بگیرید، مجموعه ونوس مد است. با ورود به وب‌سایت این مجموعه انواع و اقسام مختلفی از لباس‌ها، کفش‌ها و… در دسترس شما قرار خواهند گرفت که در دسته‌بندی‌های متنوعی هم جای گرفته‌اند.

از جمله این لباس‌ها می‌توان به بارونی‌های کلاه‌دار، پافر، شلوارهای جین بچه‌گانه و زنانه، مانتوهای جین زنانه و… اشاره کرد؛ بنابراین شما می‌توانید بهترین استایل‌های پاییزی خود را از این مجموعه انتخاب و خریداری کنید.

فرقی نمی‌کند که شما از قد و قامت کوتاهی برخوردار شده و یا قد و قامتتان بلند و کشیده است. حتی اگر ریز جثه و یا درشت‌اندام هم باشید باز هم می‌توانید بهترین استایل‌های پاییزی خود را از ونوس مد خریداری کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products post_type=”new” items_per_page=”4″ woodmart_css_id=”631c269d866c3″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MzFjMjY5ZDg2NmMzIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==” taxonomies=”1068, 2604″][/vc_column][/vc_row]