اخبار و نکات, سبک پوشیدن

آشنایی با نکات انتخاب استایل های پاییزه و زمستانی

آشنایی با نکات انتخاب استایل های پاییزه و زمستانی

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]همه خانم ها علاقه دارند که در هر فصلی یک استایل خاص و ویژه داشته باشند. فصل پاییز و زمستان هم از جمله فصل هایی است که استایل خاص خودش را می طلبد. به هر حال، داشتن یک استایل جذاب در فصل پاییز و زمستان می تواند نقش بسیار موثری در تیپ و شخصیت خانم ها داشته باشد؛ اما چگونه می توان بهترین استایل های پاییزه و زمستانی را انتخاب کرد؟ با ما در ونوس مد همراه باشید تا با استایل های پاییزه و زمستانی خاص آشنا شوید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][products_tabs woodmart_css_id=”6148440e3fb86″ title=”محصولات پاییزی”][products_tab layout=”carousel” spacing=”20″ taxonomies=”2611, 1399, 1350″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” slides_per_view=”4″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” scroll_carousel_init=”no”][/products_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”76147″ img_size=”full” woodmart_inline=”no” parallax_scroll=”no”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

نکات انتخاب استایل های پاییزه و زمستانی

آشنایی با بهترین استایل های پاییزه و زمستانی

بسیاری از افراد به استایل های تابستانه و خنک بیشتر علاقه مند هستند تا استایل های پاییزه و زمستانی! اما به هر حال نمی توان استایل های تابستانه و بهاره را در فصل زمستان و پاییز استفاده کرد؛ اما خبر خوشی که برای شما وجود دارد این است که برای فصل پاییز و زمستان هم استایل هایی وجود دارند که در صورت استفاده از آن ها می توان یک استایل خیره کننده و جذاب داشت. در ادامه شما را با بهترین استایل های پاییزه و زمستانی آشنا می کنیم.

از رنگ های جذاب استایل های پاییزه و زمستانی غافل نشوید!

اگرچه که فصل تابستان و بهار به اتمام رسیده است و شاید دیگر وقت این باشد که لباس های تابستانه و بهاره خود را به کمدهای خودمان بازگردانیم و از لباس های زمستانه استفاده کنیم؛ اما به هر حال برای داشتن بهترین استایل های پاییزه و زمستانی هم می توان از یک سری ترکیب رنگ های خاصی استفاده کرد که استفاده از این رنگ ها باعث می شوند که استایل ما کمی از استایل های بهاره و تابستانه نداشته باشند.

  • از لباس های تیره استفاده کنید: به طور کلی فصل پاییز و زمستان از جمله فصل های سرد سال محسوب می شوند و به همین خاطر هم باید استایل ویژه ای داشته باشند. به هر حال انتخاب رنگ در استایل های پاییزه و زمستانی بسیار حائز اهمیت است. اگر می خواهید که استایل شیکی در فصل زمستان داشته باشید، از رنگ های تیره غافل نشوید. در فصل پاییز و زمستان بیشتر از رنگ های تیره مانند قهوه ای، سرمه ای، طوسی و مشکی استفاده می شود.
  • رنگ های روشن و یخی ممنوع!: کمتر کسی در فصل زمستان و پاییز پیدا می شود که از لباس های رنگ روشن و یخ استفاده کند. اگرچه که این به سلیقه شما بستگی دارد و نمی توانیم دخالت زیادی در سلیقه شما داشته باشیم؛ اما به هر حال اگر می خواهید که در فصل زمستان احساس گرمای خوبی داشته باشید، بهتر است که از رنگ های روشن و یخ استفاده نکنید!

اگر می خواهید کمی رسمی تر به نظر برسید …

به هر حال استایل های پاییزه و زمستانی فقط برای رفتن به مهمانی و بازار نیستند و ممکن است که افراد برای خروج از منزل و رفتن به محل کارشان نیاز به یک سری استایل های پاییزه و زمستانی رسمی داشته باشند. در این زمان استایل های متفاوتی برای بانوان پیشنهاد می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • بارانی یا مانتوی بلند: اول از همه بگوییم که بارانی و مانتوهای بلند بسیار در فصل پاییز و زمستان غوغا می کنند. اگر می خواهید که استایل شیک و در عین حال رسمی داشته باشید، از پوشیدن بارانی و یا مانتوهای بلند مخمل و کلفت غافل نشود.
  • استفاده از رنگ های رسمی: اگر می خواهید که در مراسم های رسمی و یا محل کار خودتان ظاهر شوید، طبیعی است که باید از رنگ های رسمی تری استفاده کنید. به طور مثال انتخاب رنگ قرمز و زرد اصلا مناسب مکان های رسمی نیستند. بهتر است که از رنگ هایی همچون قهوه ای تیره، خردلی، سورمه ای و … برای داشتن استایل های پاییزه و زمستانی رسمی استفاده کنید.
  • کفش مناسب بپوشید: انتخاب کفش در استایل های پاییزه و زمستانی بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید که یک استایل رسمی داشته باشید، توصیه می کنیم که از چکمه و بوت های جذاب ونوس مد استفاده کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]بهترین استایل های پاییزه و زمستانی

ست کردن رنگ های استایل های پاییزه و زمستانی؛ نکته ای که نباید از آن غافل شد!

بسیاری از افراد فکر می کنند که انتخاب یک لباس گرم و نرم در فصل پاییز و زمستان کافیست و دیگر نیازی نیست که در انتخاب استایل های پاییزه و زمستانی به رنگ ها توجه کنند؛ اما این یک باور اشتباه است. انتخاب رنگ در تمامی استایل ها بسیار حائز اهمیت است.

اول از همه به شما بگوییم که فصل پاییز و زمستان از جمله فصل هایی هستند که بهتر است در این فصل ها از رنگ های تیره و گرم استفاده کرد. به طور مثال بیشترین رنگ هایی که در این فصل مورد استفاده قرار می گیرند، رنگ های سورمه ای، زرشکی تیره، قهوه ای، خردلی و یا حتی طوسی تیره هستند.

اگر می خواهید که استایل شیکی داشته باشید می توانید از هر یک از رنگ های گفته شده برای فصل پاییز و زمستان استفاده کنید؛ اما نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که در فصل پاییز و زمستان باید تا جای ممکن از استفاده از رنگ های مختلف پرهیز کنید.

به طور مثال هیچ گاه یک بارانی یا مانتوی خردلی را با یک کفش صورتی، شلوار طوسی و شال قهوه ای ست نکنید. بهتر است که توازن رنگ در فصل پاییز و زمستان تا حد ممکن رعایت شود تا شما به اصطلاح یک تیپ رنگین کمانی نداشته باشید.

انتخاب یک بارانی رنگ تیره، به همراه یک شلوار مشکی و شال تیره رنگ و یک کفش کتانی سفید رنگ یا چکمه می تواند استایل بسیار خوبی برای شما باشد.

ست کردن استایل های پاییزه و زمستانی

هودی پاییزه و زمستانه و دیگر هیچ …

اگر می خواهید که در مراسم های غیر رسمی حضور پیدا کنید و به هودی هم علاقه دارید، حتما توصیه می کنیم که یک هودی خوش رنگ و جذاب را در استایل های پاییزه و زمستانی قرار دهید. هودی های ونوس مد آنقدر متنوع هستند که شما می توانید بسته به سلیقه و نظر خودتان یکی از این هودی ها را انتخاب کنید و در استایل های خودتان آن ها را به کار گیرید.

دقت داشته باشید که هودی ها می توانند در رنگ های متنوع و شاد مورد استفاده قرار گیرند؛ اما بهتر است که در صورت استفاده از رنگ شاد هودی، حتما از شلوارهای تیره رنگ استفاده کنید تا توازن رنگ در استایل های فصل پاییز و زمستان رعایت شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]